Kuljetus & Toimitus
- Voit seurata pakettiasi seurantakoodilla. Seurantakoodi päivittyy vasta kun paketti skannataan Suomessa. Tähän menee yleensä 2-3 arkipäivää. Seurantakoodi toimii PostNordin seurannassa.
- Erityisen kiireisinä aikoina, kuten Black Friday, voi toimituksissa olla viiveitä.
- Jos paketti ei ole saapunut odotetussa ajassa, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
- Näkyvissä vahingoissa sinun TÄYTYY reklamoida Proshopin asiakaspalveluun 24 tunnin sisällä puhelimitse numeroon +358 9 4245 4545 tai sähköpostitse kuvien kera: [email protected].
- Näkymättömissä vahingoissa sinun TÄYTYY reklamoida Proshopin asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti tai viimeistään 5 vuorokauden sisällä puhelimitse numeroon +358 9 4245 4545 tai sähköpostitse: [email protected]
- Voit tarkistaa tilaustesi tilan asiakastililtäsi. Voit kirjautua asiakastilillesi oikeasta kulmasta: ”Kirjaudu” (Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä.)
- Kyllä. On mahdollista jakaa tilaus niin, että toimitamme useammassa erässä. Ole hyvä ja ota yhteyttä puh: +358 9 4245 4545. Huomaa, että jokainen jälkitoimitus on oma tilauksensa, josta veloitetaan postikulut. Huomaa myös, että saat maksulinkin tästä uudesta tilauksesta.
- Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle.
- Kyllä voit, jos lähetät kopion tullipapereista sekä tilitietosi osoitteeseen: [email protected]
ETKÖ LÖYTÄNYT, MITÄ ETSIT?
Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Proshop yksityisasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]