Seuraavan työpäivän (NBD) palvelu on laitteistotuki. Jos laitteistoon tulee vika, Dellin Seuraavan työpäivän palvelu pystyy järjestämään huoltoteknikon asiakkaan toimipisteeseen, kun tukivalmistelut on suoritettu (näitä ovat mm. ongelmanmäärityspalvelu Internetin kautta tai puhelimitse) ja varaosat sekä työvoimapalvelun huollon ajaksi.
Valmistaja
Tuotenumero
2454430
Malli
890-11192
Valmistajan kotisivuille
Tuotekuvaus
Dell Päivitä tästä 1 Vuosi Collect & Return mihin 3 Vuotta Basic Onsite - laajennettu palvelusopimus - 3 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
3 vuotta
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Suunniteltu malleihin
XPS 12, 12 (9Q33), 13, 13 (9343), 13 9350, 13 Ultrabook, 14, 15 (9530)
Yleistä
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
3 vuotta
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Tiedot
Huolto ja tuki
Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 3 vuotta - on-site - vasteaika STP
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 3 vuotta
Tekninen tuki - online-tuki - 3 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 3 vuotta
Tekninen tuki - online-tuki - 3 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Edellä mainitut tiedot/tekniset tiedot ovat suuntaa-antavia ja valmistaja voi ilman varoitusta muuttaa niitä. Pidätämme oikeuden painovirheisiin ja ohjeellisiin kuviin. Jotkin tekstit voivat olla automaattisesti luotuja tai konekäännettyjä, mikä voi johtaa harhaanjohtavaan tekstiin.