Paikan päällä tapahtuva palveluasiakas kirjaa puhelimitse yhteydenoton tukipalveluun. Tukiteknikot yrittävät ratkaista ongelman etädiagnostiikan tai suoran puhelinyhteyden avulla. Jos tämä ei ole mahdollista tai kun prosessi osoittaa, että tietty laitteiston komponentti on vaihdettava, Fujitsu Technology Solutionsin palvelukumppani lähetetään asiakkaan luokse sopimuksen mukaisessa aikataulussa. Korjaus tehdään asiakkaan tiloissa. Asiakas ei maksa mitään lisää.
Valmistaja
Tuotenumero
2586599
Malli
FSP:GB4S10Z00NDMB2
Valmistajan kotisivuille
Tuotekuvaus
Fujitsu Support Pack On-Site Service - laajennettu palvelusopimus - 4 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
4 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Vasteaika
2 arkipäivää
Huollon saatavuus
9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Hinnoittelutyyppi
Tulee ostaa 90 päivän sisällä tuotteen ostopäivästä
Suunniteltu malleihin
LIFEBOOK A3510, E5410, E5510, U7310, U7410, U7510, U9310x
Yleistä
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
4 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Vasteaika
2 arkipäivää
Huollon saatavuus
9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Hinnoittelutyyppi
Tulee ostaa 90 päivän sisällä tuotteen ostopäivästä
Tiedot
Huolto ja tuki
Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 4 vuotta - on-site - vasteaika 2 arkipäivää - saatavuus 9 tuntia päivässä / maanantai - perjantai
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 4 vuotta
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 4 vuotta
Edellä mainitut tiedot/tekniset tiedot ovat suuntaa-antavia ja valmistaja voi ilman varoitusta muuttaa niitä. Pidätämme oikeuden painovirheisiin ja ohjeellisiin kuviin. Jotkin tekstit voivat olla automaattisesti luotuja tai konekäännettyjä, mikä voi johtaa harhaanjohtavaan tekstiin.