Apua

Palvelu ja tuki  - Dell 1Y NBD > 3Y NBD - [1Y Service næste arbejdsdag] > [3Y Service næste arbejdsdag] - support opgradering - 2 år - 2. og 3. år - on-site - L5XXX_1513

Dell 1Y NBD > 3Y NBD - [1Y Service næste arbejdsdag] > [3Y Service næste arbejdsdag] - support opgradering - 2 år - 2. og 3. år - on-site

Laajennettu palvelusopimus, osat ja työ, 2 vuotta (2. ja 3. vuosi), on-site, 10x5, vasteaika STP malleihin Latitude 5290, 5290 2-in-1, 5480, 5490, 5491, 5580, 5590, 5591

Tuotenumero: 2642412
Tuotetta ei ole saatavilla tällä hetkellä
Katso vastaavia tuotteita

Dellin perustakuu kattaa valmistusvikojen vuoksi tehtävät korjaukset tai vaihdot. Jos käytössä on Onsite Service after remote diagnosis -palvelu (Huolto asiakkaan luona etädiagnoosin jälkeen) ja Dellin tekniset asiantuntijat toteavat, että ongelmaa ei voida ratkaista etäyhteyden kautta, tukiteknikko saapuu asiakkaan toimipaikkaan yleensä yhden tai kahden arkipäivän kuluessa. Saat tukea kätevästi sinulle sopivaan aikaan siellä, missä sitä tarvitset.

Dell suosittelee ProSupport-palvelua – jos tarvitset tukea työajan ulkopuolella, harkitse ProSupportiin päivittämistä.

Dell EMC Services -palveluiden saatavuus ja ehdot vaihtelevat alueittain ja tuotteittain. Saat lisätietoja myyntiedustajalta.

Valmistaja
Tuotenumero
2642412
Malli
L5XXX_1513
Valmistajan kotisivuille
Tuotekuvaus
Dell Päivitä tästä 1 Vuosi Basic Onsite mihin 3 Vuotta Basic Onsite - laajennettu palvelusopimus - 2 vuotta - 2. ja 3. vuosi - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
2 vuotta
Tuettu jakso
2. ja 3. vuosi
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus
10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Suunniteltu malleihin
Latitude 5290, 5290 2-in-1, 5480, 5490, 5491, 5580, 5590, 5591

Yleistä

Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
2 vuotta
Tuettu jakso
2. ja 3. vuosi
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus
10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa

Tiedot

Huolto ja tuki
Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 2 vuotta - on-site - vasteaika STP - saatavuus 10 tuntia päivässä (08.00 - 18.00) / maanantai - perjantai
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 2 vuotta - saatavuus normaaleina työaikoina
Tekninen tuki - online-tuki - 2 vuotta
Tekninen tuki - sähköpostineuvonta - 2 vuotta

Edellä mainitut tiedot/tekniset tiedot ovat suuntaa-antavia ja valmistaja voi ilman varoitusta muuttaa niitä. Pidätämme oikeuden painovirheisiin ja ohjeellisiin kuviin. Jotkin tekstit voivat olla automaattisesti luotuja tai konekäännettyjä, mikä voi johtaa harhaanjohtavaan tekstiin.