Apua

Palvelu ja tuki  - Dell Päivitä 1 vuoden ProSupportista 3 vuoden ProSupportiin - laajennettu palvelusopimus - 2 vuotta - toinen/kolmas vuosi - paikan päällä. - XNBNMM_1PS3PS
Tuotenumero: 3126582
XNBNMM_1PS3PS
XNBNMM_1PS3PS

Dell Päivitä 1 vuoden ProSupportista 3 vuoden ProSupportiin - laajennettu palvelusopimus - 2 vuotta - toinen/kolmas vuosi - paikan päällä.

Laajennettu palvelusopimus, osat ja työ, 2 vuotta (2. ja 3. vuosi), on-site, 10x5, vasteaika STP, NPOS malleihin XPS 13, 13 7390, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9315, 13 9370, 13 9380, 9310 2-in-1

153,15 € 123,51 € Ilman arvonlisäveroa
Ilmainen toimitus
Tukkurilla, 4-7 arkipäivää toimitukseen

ProSupport on suunniteltu tarjoamaan nopeaa ennakoivaa IT-tukea kaikenkokoisille yrityksille. Dell ProSupport tekee siitä helppoa, koska saat käyttöön insinööritiimin, joka on aina tavoitettavissa, tarjoaa yhden ainoan lähteen laitteisto- ja ohjelmisto-ongelmiin ja reagoi nopeasti maksimoidakseen käyttäjien käyttöajan. ProSupportissa on myös SupportAssist-teknologia, joka mahdollistaa ongelmien ennakoivan seurannan ja havaitsemisen sekä automaattisen tapauksen luomisen nopeampaa ratkaisua varten. Dell ProSupportin avulla IT-tiimisi voi keskittyä strategisiin prioriteetteihin, liiketoiminnan edistämiseen, eikä aikaa vievään päivittäiseen käyttäjätukeen.

Valmistaja
Tuotenumero
3126582
Malli
XNBNMM_1PS3PS
Valmistajan kotisivuille
Tuotekuvaus
Dell Päivitä tästä 1 Vuosi ProSupport mihin 3 Vuotta ProSupport - laajennettu palvelusopimus - 2 vuotta - 2. ja 3. vuosi - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
2 vuotta
Tuettu jakso
2. ja 3. vuosi
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus
10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Hinnoittelutyyppi
Near-Point-Of-Sale (NPOS)
Suunniteltu malleihin
XPS 13 7390, 13 7390 2-in-1, 13 9300, 13 9305, 13 9310, 13 9310 2-in-1, 13 9315, 13 9370, 13 9380, 13 Plus 9320, 9310 2-in-1

Yleistä

Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
2 vuotta
Tuettu jakso
2. ja 3. vuosi
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus
10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Hinnoittelutyyppi
Near-Point-Of-Sale (NPOS)

Tiedot

Huolto ja tuki
Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 2 vuotta - on-site - vasteaika STP - saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai - perjantai
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 2 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - online-tuki - 2 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - verkkotietokannan käyttöoikeus - 2 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - etädiagnoosi - 2 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - sähköpostineuvonta - 2 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai

Edellä mainitut tiedot/tekniset tiedot ovat suuntaa-antavia ja valmistaja voi ilman varoitusta muuttaa niitä. Pidätämme oikeuden painovirheisiin ja ohjeellisiin kuviin. Jotkin tekstit voivat olla automaattisesti luotuja tai konekäännettyjä, mikä voi johtaa harhaanjohtavaan tekstiin.