Apua

Palvelu ja tuki  - Microsoft Laajennettu laitteiston huoltosuunnitelma - 9C2-00109

Microsoft Laajennettu laitteiston huoltosuunnitelma

Laajennettu palvelusopimus, tuotteen vaihto, 3 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä), vasteaika 3-5 arkipäivää, kaupallinen malleihin Surface Pro (vuoden 2017 keskivaihe), Pro 4, Pro 6, Pro 7, Pro 7+, Pro 8, Pro X

Tuotenumero: 2811693
Tuotetta ei ole saatavilla tällä hetkellä
Katso vastaavia tuotteita

Saat kaiken irti Surface-laitteestasi Microsoftin laajennetulla huoltosuunnitelmalla, joka kattaa laitteisto-ongelmat.

Valmistaja
Tuotenumero
2811693
Malli
9C2-00109
Ean
0889842600810
Valmistajan kotisivuille
Tuotekuvaus
Microsoft Extended Hardware Service Plan - laajennettu palvelusopimus - 3 vuotta
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Tuotteen vaihto
Sopimusaika
3 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Vasteaika
3-5 arkipäivää
Hinnoittelutyyppi
Kaupallinen
Lokalisointi
Tanska
Suunniteltu malleihin
Surface Pro (vuoden 2017 keskivaihe), Pro 4, Pro 6, Pro 7, Pro 7+, Pro 8, Pro X

Yleistä

Sisältää huollon
Tuotteen vaihto
Sopimusaika
3 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Vasteaika
3-5 arkipäivää
Hinnoittelutyyppi
Kaupallinen
Lokalisointi
Tanska

Tiedot

Huolto ja tuki
Laajennettu palvelusopimus - tuotteen vaihto - 3 vuotta - vasteaika 3-5 arkipäivää
Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 3 vuotta

Edellä mainitut tiedot/tekniset tiedot ovat suuntaa-antavia ja valmistaja voi ilman varoitusta muuttaa niitä. Pidätämme oikeuden painovirheisiin ja ohjeellisiin kuviin. Jotkin tekstit voivat olla automaattisesti luotuja tai konekäännettyjä, mikä voi johtaa harhaanjohtavaan tekstiin.