• Polska
  • Norge
  • Sverige
  • Deutschland
  • Österreich
  • Danmark
  • Kannettava tietokone
  • Dutzo Gaming PC
  • Puhelimet
  • Smart Home - Älykoti
  • SSD
  • Uutiskirje
  • Asiakaspalvelu / FAQ
  1. Etusivu

Reklamaatiot / Takuu

Minulla on tuote, jossa on vikaa. Mitä teen?

  • Yksityisasiakkailla on 24 kk takuu tuotteille. Yritysasiakkailla takuu tuotteille on 12 kk. Jos takuu on voimassa ja vika kuuluu takuun piiriin, voit tehdä reklamaation.
  • Luo reklamaatiotapaus klikkaamalla tästä. 

Mitä minun pitäisi tehdä eri vaiheissa, kun luon reklamaatiotapauksen?

Kun luot reklamaatiotapauksen, pyydämme sinulta kuvausta virheestä. Tässä lyhyt selitys siitä, miten täytät eri kentät:
  • Toistuuko virhe satunnaisesti?
    • Jos koet, että virhe ei ole pysyvä, vaan toistuu satunnaisesti, vastaa "kyllä". Jos virhe ilmenee koko ajan, vastaa "ei" ja jos olet epävarma, vastaa "en tiedä".
  • Virhekuvaus:
    • Kuvaile lyhyesti, mikä virhe on ja miten saamme sen esiin.
    • Jos virhe esiintyy satunnaisesti, on tärkeää, että kerrot, kuinka usein se tapahtuu.
    • Jos mahdollista, ole hyvä ja linkitä video tai kuva virheestä.
  • Sarjanumero (S/N) / IMEI-numero:
    • Jos tuotteessasi on sarjanumero (S/N) tai IMEI-numero kirjoita se tähän.
  • Mahdollinen salasala kirjautumiseen:
    • Jos lähetät tietokoneen, tabletin, puhelimen tai jonkin muun laitteen, missä on salasanasuojaus, tarvitsemme salasanasi pystyäksemme käsittelemään reklamaatiosi.
  • Onko tuote kokonainen? 
    • Tarvitsemme mieluiten koko tuotteen eli myös kaikki tuotteen mukana tulleet tarvikkeet ja lisävarusteet, koska se helpottaa reklamaation käsittelyä - ja jos reklamaatio hyväksytään, se helpottaa tuotteen vaihtamista tai maksun palautusta.
    • Vastaa ”kyllä”, jos lähetät kaikki osat, "en tiedä", jos et ole varma ja "ei", jos et lähetä tuotteen kaikkia osia.
  • Onko sinulla huomautettavaa reklamaatiotapauksesi käsittelyä varten?
    • Tähän voit kirjoittaa esimerkiksi oman asiakasnumerosi, jos et ole tuotteen alkuperäinen ostaja.

Mistä löydän reklamaatiotapaukseni tilan?

  • Löydät reklamaationtapauksesi tilan asiakastililtäsi. Pääset sinne tästä. Saat aina sähköpostia, kun tapauksesi päivittyy.

Olen luonut reklamaatiotapauksen, mutta en ole kuullut mitään siitä?

  • Palautuspakettien saapuminen meille kestää yleensä noin 7 arkipäivää, minkä jälkeen ne käsitellään saapumisjärjestyksessä. Saat sähköpostia, kun tapaustasi aletaan käsittelemään.

Voinko puhua jonkun teknisen osaston henkilön kanssa viallisesta tuotteestani?

  • Valitettavasti et voi. Mahdollisuus on vain Aarhusissa, missä voi tulla käymään henkilökohtaisesti teknisen osaston aukioloaikana.

Kuinka pitkä on reklamaatiotapauksen käsittelyaika?

  • Useimmat tapaukset ovat valmiita 14 päivän sisällä, mutta käsittelyaika voi olla jopa 30 päivää.
  • Huomaa, että palautuspakettien saapuminen meille kestää yleensä noin 7 arkipäivää

ETKÖ LÖYTÄNYT, MITÄ ETSIT?

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Soita meille:
+358 (0) 9 4245 4545

Proshop yksityisasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Soita meille: +358 (0) 9 4245 4545

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

  • Asiakaspalvelu / FAQ

  • Usein kysytyt kysymykset

  • Kuljetus & Toimitus

  • Maksu

  • Reklamaatiot / Takuu

  • Etävarasto-ja tilaustuotteet

  • Yritykset & Julkishallinto

  • Kysymykset tuotteista ja hinnoista

  • Oma asiakastili

  • Outlet
  • Kampanjat
  • Hyvinvointi ja terveys
  • Kaapelit ja liittimet
  • Kamerat ja videokamerat
  • Kirjat
  • Komponentit ja oheislaitteet
  • Koti & Kodinhoito
  • Lapset & lelut
  • Pelit & pelaaminen
  • Puhelimet & tabletit
  • Software
  • Sähkö ja valaistus
  • Talo & Puutarha
  • Tietokoneet
  • Toimisto- & Harrastustarvikkeet
  • Tulostimet ja toimistotarvikkeet
  • TV & Hifi
  • Verkkotuotteet
  • Omat sivut

  • Oma tili
  • Tilaushistoria
  • Tilaukset
  • Sopimusehdot

  • Sopimusehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Tuki

  • Luo reklamaatiotapaus
  • Luo palautustapaus
  • Unohtunut salasana
  • Tietoa yrityksestä
  • Asiakaspalvelu / FAQ

Asiakaspalvelun aukioloajat

Maanantai-torstai:
Perjantai:
Lauantai, sunnuntai & Tanskan pyhäpäivät:

10:00 - 16:00
10:00 - 16:00

Suljettu

Ota meihin yhteyttä

Yhteystiedot

Proshop ApS
Slet Møllevej 17
DK-8270 Højbjerg
Denmark
VAT-number: DK18966239

Toimitus

Maksutavat

Uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeen saat tietoa uusimmista tarjouksistamme ja kilpailuista.

Sertifikaatit