Apua

Usein kysytyt kysymykset

Proshop kundenservice

  • Luo palautustapaus klikkaamalla tästä.
  • Jos linkki ei toimi, voit tehdä ilmoituksen myös sähköpostitse: [email protected]
  • Yksityisasiakkaana tilauksen voi perua oman asiakastilin kautta, jos tilausta ei ole vielä otettu käsittelyyn / käsitelty. Asiakastilillesi pääset kirjautumalla sähköpostilla ja salasanalla. Salasanan saat kohdasta ”unohtunut salasana”. Tilauksen voi perua myös olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.
  • Kyllä, yksityisasiakkailla on 14 päivän peruuttamisoikeus. Huomaa kuitenkin, että maksat itse palautuksen postikulut.
  • Yritysasiakkailla ei ole peruuttamisoikeutta. Olet kuitenkin tervetullut ottamaan yhteyttä, niin arvioimme jokaisen tapauksen kohdalla, voimmeko tässä yksittäistapauksessa tarjota poikkeuksellista palvelua.
  • Kyllä, maksat itse palautuksen postikulut sekä yksityis- että yritysasiakkaana. Tehdessäsi palautusilmoitusta linkin kautta, voit ostaa palautuslapun (postimaksu maksettu) Proshopilta. Täytä palautusilmoitus klikkaamalla tästä.
  • Kyllä, luodessasi palautustapausta linkin kautta, voit ostaa palautuslapun (postimaksu maksettu). Hinta on yleensä 12€, sis. alvin. Luo palautustapaus klikkaamalla tästä.
  • Voit saada palautuslapun myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: [email protected]
  • Jos olet maksanut verkkopankkimaksuna, rahat palautuvat Paytrailin välityksellä tavallisesti 5-7 arkipäivän sisällä. Jos olet maksanut luottokortilla, maksu palautuu noin 1-3 päivässä samalle kortille, millä maksoit tilauksesi. Paypal- ja Klarna-maksuissa maksun palautumisen aikataulu on tapauskohtaista.
  • Jos poistat tuotteen verkkopankkimaksulla maksetusta tilauksestasi, erotus maksetaan sinulle Paytrailin välityksellä ja ylimääräisen maksun palautus aktivoituu vasta, kun tilaus on pakattu ja sisäisesti laskutettu.

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Soita meille: +358 (0) 9 4245 4545

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]