• Danmark
  • Polska
  • Norge
  • Sverige
  • Österreich
  • Deutschland
  • Kannettava tietokone
  • Dutzo Gaming PC
  • Kännykkä
  • Smart Home - Älykoti
  • SSD
  • Uutiskirje
  • Asiakaspalvelu / FAQ
  1. Etusivu

Usein kysytyt kysymykset

Haluan palauttaa tuotteen, mitä teen?

  • Täytä peruutusilmoitus klikkaamalla tästä.
  • Jos linkki ei toimi, voit tehdä ilmoituksen myös sähköpostitse: [email protected]

Miten voin perua tilaukseni?

  • Yksityisasiakkaana tilauksen voi perua oma asiakastilin kautta niin pitkään kun tilauksesta ei ole tullut tilausvahvistusta. Tilausvahvistus lähetetään kun tilaus on pakattu. Asiakastilillesi pääset kirjautumalla sähköpostilla ja salasanalla. Salasanan saat kohdasta ”unohtunut salasana”. Tilauksen voi perua myös olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.

Voinko katua ostostani?

  • Kyllä, yksityisasiakkailla on 14 päivän peruuttamisoikeus. Huomaa kuitenkin, että maksat itse palautuksen postikulut.
  • Yritysasiakkailla ei ole peruuttamisoikeutta. Olet kuitenkin tervetullut ottamaan yhteyttä, niin arvioimme jokaisen tapauksen kohdalla, voimmeko tässä yksittäistapauksessa tarjota poikkeuksellista palvelua.

Täytyykö minun itse maksaa palautuksen postikulut, jos kadun ostostani?

  • Kyllä, maksat itse palautuksen postikulut sekä yksityis- että yritysasiakkaana. Tehdessäsi peruutusilmoitusta linkin kautta, voit ostaa palautusosoitelapun Proshopilta. Täytä peruutusilmoitus klikkaamalla tästä.

Voinko ostaa palautusosoitelapun Proshopilta?

  • Kyllä, tehdessäsi peruutusilmoitusta linkin kautta, voit ostaa palautusosoitelapun. Hinta on yleensä 6,90 €, sis. alvin. Täytä peruutusilmoitus klikkaamalla tästä.
  • Voit saada palautusosoitelapun myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: [email protected]

Milloin ja miten saan rahani takaisin?

  • Jos olet maksanut verkkopankkimaksuna, rahat palautuvat Paytrailin välityksellä tavallisesti 2-4 arkipäivän sisällä. Jos olet maksanut luottokortilla, maksu palautuu noin 1-3 päivässä samalle kortille, millä maksoit tilauksesi. Paypal- ja Klarna-maksuissa maksun palautumisen aikataulu on tapauskohtaista.

ETKÖ LÖYTÄNYT, MITÄ ETSIT?

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Soita meille:
+358 (0) 9 4245 4545

Proshop yksityisasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Soita meille: +358 (0) 9 4245 4545

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

  • Asiakaspalvelu / FAQ

  • Usein kysytyt kysymykset

  • Kuljetus & Toimitus

  • Maksu

  • Reklamaatiot / Takuu

  • Etävarasto-ja tilaustuotteet

  • Yritykset & Julkishallinto

  • Kysymykset tuotteista ja hinnoista

  • Oma asiakastili

  • Outlet

  • Kampanjat

  • Tietokoneet

  • Komponentit ja oheislaitteet

  • Tulostimet ja toimistotarvikkeet

  • Kaapelit ja liittimet

  • Verkkotuotteet

  • Software

  • Puhelimet & tabletit

  • TV & Hifi

  • Pelit & pelaaminen

  • Kamerat ja videokamerat

  • Toimistotarvikkeet

  • Sähkö ja valaistus

  • Lapset & lelut

  • Hyvinvointi ja terveys

  • Kodin pienkoneet

  • Koti & Puutarha

  • Omat sivut
  • Oma tili
  • Tilaushistoria
  • Tilaukset
  • Sopimusehdot
  • Sopimusehdot
  • Tietosuojaseloste
  • Tuki
  • Luo reklamaatiotapaus
  • Tee peruutusilmoitus
  • Unohtunut salasana
  • Tietoa yrityksestä
  • Asiakaspalvelu / FAQ
Aukioloajat
Maanantai-torstai:
Perjantai:
Lauantai, sunnuntai & Tanskan pyhäpäivät:
9:30 - 17:00
9:30 - 16:30

Suljettu

Ota meihin yhteyttä
Yhteystiedot
Proshop ApS
Michael Drewsens Vej 22
DK-8270 Højbjerg
Denmark
Y-tunnus: 2822229-7

Toimitus
Maksutavat
Uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeen saat tietoa uusimmista tarjouksistamme ja kilpailuista.

Sertifikaatit