Apua

Ohje:
Miten kuljetuksesta aiheutuneet vauriot dokumentoidaan

Saapuiko tilauksesi vahingoittuneena? Olemme pahoillamme tästä. Löydät täältä lyhyen oppaan, miten dokumentoit kuljetuksen aikana syntyneet vauriot.

Normaalisti löydämme ratkaisun tämän tyyppisiin ongelmiin muutamassa päivässä. Riippuen vahingon laajuudesta tavallisesti korvaamme tuotteen, hyvitämme tuotteen tai alennamme tuotteen hintaa.

Lähetä meille kuvat vahingosta

Auttaaksemme sinua parhaalla mahdollisella tavalla tarvitsemme kuvia vahingosta. On tärkeää, että lähetät meille kuvia koko pakkauksesta sekä itse tuotteesta huolimatta siitä, onko vahinko näkyvä vai ei. Erityisesti tarvitsemme seuraavat kuvat:

  1. Pakkauksen ulkopuolelta, riippumatta siitä, onko siinä näkyviä vaurioita vai ei. Lähetä kuvat sekä toimitus- että tuotepakkauksesta.
  2. Pakkauksen sisäpuolelta, riippumatta siitä, onko siinä näkyviä vaurioita vai ei. Lähetä kuvat sekä toimitus- että tuotepakkauksesta.
  3. Koko tuote, riippumatta siitä, onko siinä näkyviä vaurioita vai ei.

Lähetä meille kuvat sähköpostilla.

Kuvat tulee olla JPEG/JPG muodossa.

Suosittelemme, että säästät kaikki lisätarvikkeet ja pakkausmateriaalit, jos sinun tarvitsee palauttaa tuote meille.

Katso alta esimerkki kuvista, joita me tarvitsemme.

1. Kuvat ulkopakkauksesta, sekä toimitus- että tuotepakkauksesta

2. Kuvat sisäpakkauksesta, sekä toimitus- että tuotepakkauksesta

3. Kuvat tuotteesta