Apua

XNBNMN_1PS4PS - Dell Upgrade from 1Y ProSupport to 4Y ProSupport - extended service agreement - 3 years - 2nd/3rd/4th year - on-site

Dell Upgrade from 1Y ProSupport to 4Y ProSupport - extended service agreement - 3 years - 2nd/3rd/4th year - on-site

Laajennettu palvelusopimus, osat ja työ, 3 vuotta (2./3./4. vuosi), on-site, 10x5, vasteaika STP malleihin XPS 15 7590, 15 9500, 15 9510, 15 9520, 15 9570, 15 9575 2-in-1, 17 9700, 17 9710

Tuotenumero: 2887952
291,44 €
235,03 € Ilman arvonlisäveroa
Tukkurilla, 3-6 arkipäivää toimitukseen
Edullisin toimitus (yksityisasiakkaat) 0,00 €

Yksityiskohdat

Valmistaja: Dell
Tuotenumero: 2887952
Malli: XNBNMN_1PS4PS
Ean:

Valmistajan kotisivuille

www.dell.com/
TuotekuvausDell Päivitä tästä 1 Vuosi ProSupport mihin 4 Vuotta ProSupport - laajennettu palvelusopimus - 3 vuotta - 2./3./4. vuosi - on-site
TyyppiLaajennettu palvelusopimus
Sisältää huollonOsat ja työ
SijaintiOn-site
Sopimusaika3 vuotta
Tuettu jakso2., 3. ja 4. vuosi
VasteaikaSeuraava työpäivä
Huollon saatavuus10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Suunniteltu malleihinXPS 15 7590, 15 9500, 15 9510, 15 9520, 15 9570, 15 9575 2-in-1, 17 9700, 17 9710

Yleistä

Sisältää huollon Osat ja työ
Sijainti On-site
Sopimusaika 3 vuotta
Tuettu jakso 2., 3. ja 4. vuosi
Vasteaika Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus 10 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa

Tiedot

Huolto ja tuki Laajennettu palvelusopimus - osat ja työ - 3 vuotta - on-site - vasteaika STP - saatavuus 10 tuntia päivässä / maanantai - perjantai
Tekninen tuki - puhelinneuvonta - 3 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - online-tuki - 3 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - verkkotietokannan käyttöoikeus - 3 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - etädiagnoosi - 3 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Tekninen tuki - sähköpostineuvonta - 3 vuotta - saatavuus 24 tuntia päivässä / maanantai - sunnuntai
Työntekijöiden on pystyttävä luottamaan käytössä olevaan laitteistoon riippumatta yrityksen koosta. Liiketoiminnan vauhdissa ja tuottavina pysyäkseen loppukäyttäjäsi tarvitsevat mahdollisuuden käyttää asiantuntijatukea. Hanki yrityksellesi ennakoiva tuki. Vain ProSupport-tuen ja SupportAssist-tekniikan yhdistelmä tarjoaa kriittisiin ongelmiin ennakoivia vastauksia. ProSupport-tuen omalla alueella viikon jokaisena päivänä ympäri vuorokauden toimivat ennakoivin ilmoituksin operoivat teknikot auttavat keskittymään liiketoiminnan uudistamiseen.

Edellä mainitut tiedot/tekniset tiedot ovat suuntaa-antavia ja valmistaja voi ilman varoitusta muuttaa niitä.
Pidätämme oikeuden painovirheisiin ja ohjeellisiin kuviin.