Asiakaspalvelu / FAQ

LÖYDÄ VASTAUS KYSYMYKSEESI
Alla olevista laatikoista löydät vastauksen lähes kaikkiin kysymyksiin, mitä sinulla meille on. Jos sinulla on muita kysymyksiä, otathan yhteyttä joko soittamalla tai sähköpostitse. Olemme aina valmiita auttamaan sinua.
LÖYDÄ VASTAUS KYSYMYKSEESI
Alla olevista laatikoista löydät vastauksen lähes kaikkiin kysymyksiin, mitä sinulla meille on. Jos sinulla on muita kysymyksiä, otathan yhteyttä joko soittamalla tai sähköpostitse. Olemme aina valmiita auttamaan sinua.
LÖYDÄ VASTAUS KYSYMYKSEESI
Alla olevista laatikoista löydät vastauksen lähes kaikkiin kysymyksiin, mitä sinulla meille on. Jos sinulla on muita kysymyksiä, otathan yhteyttä joko soittamalla tai sähköpostitse. Olemme aina valmiita auttamaan sinua.
LÖYDÄ VASTAUS KYSYMYKSEESI
Alla olevista laatikoista löydät vastauksen lähes kaikkiin kysymyksiin, mitä sinulla meille on. Jos sinulla on muita kysymyksiä, otathan yhteyttä joko soittamalla tai sähköpostitse. Olemme aina valmiita auttamaan sinua.
USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
• Voi kestää jopa 24 tuntia, ennen kuin skannaukset päivittyvät kuljetusyhtiön seurantaan. Viikonloppuisin meillä ei ole toimituksia.
• Erityisen kiireisinä aikoina, kuten Black Friday, voi toimituksissaolla viiveitä.
• Jos paketti ei ole saapunut odotetussa ajassa, ole hyvä ja ota yhteyttä Postiin, Bringiin tai asiakaspalveluumme.
• Huomaa, että palautuspakettien saapuminen meille kestää yleensä noin 7 arkipäivää
• Joskus myös kuljetuksessa voi tulla odottamattomia ongelmia, joihin ei voi vaikuttaa. Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, chatissa tai sähköpostilla, jos sinulla on kysyttävää toimitusajasta tai muusta.
ETKÖ LÖYTÄNYT, MITÄ ETSIT?
Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Proshop yksityisasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]