Apua

Oma asiakastili

Proshop kundenservice

  • Jos olet joskus tilannut meiltä, voi asiakastilin aktivoida tilauksessa käytetyn sähköpostiosoitteen avulla:

    • Klikkaa sivuiltamme "Unohtunut salasana"
    • Anna se sähköpostiosoitteesi, mitä käytit tilauksessa ja klikkaa "Lähetä linkki"

    Saat sähköpostin, jossa on linkki, jota seuraamalla voit aktivoida asiakastilin luomalla salasanan. Aiemmin tekemäsi tilaus löytyy uudelta asiakastililtäsi, jos sähköpostiosoite on molemmissa sama.

    Uuden asiakastilin voit luoda täältä.

  • Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä:
  • Kirjaudu sisään asiakastilillesi oikeasta kulmasta: ”Kirjaudu sisään” (Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä.) 
  • Löydät lisenssisi asiakastililtäsi kohdasta ”Lisenssikoodit”, missä jokaisen lisenssin kohdalla kerrotaan, kuinka lisenssi aktivoidaan. Voit mennä lisensseihisi klikkaamalla tästä.
  • Löydät aikaisemmat tilauksesi asiakastililtäsi. Klikkaa tästä.
  • Näet reklamaatiotapauksesi tilan asiakastililtäsi. Pääset sinne tästä.
Jos haluat, että poistamme asiakastilisi ja mahdolliset muut sinua koskevat asiakastiedot, ole hyvä ja lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Sähköpostissa sinun on annettava asiakasnumerosi ja ilmoitettava, että haluat meidän poistavan tietosi.

Sinua voidaan pyytää lähettämään lisätietoa tai dokumentteja.

Vahvistamme sähköpostitse, kun asiakastietosi on poistettu.

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Soita meille: +358 (0) 9 4245 4545

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]