Apua

Kysymykset tuotteista ja hinnoista

Proshop kundenservice

  • Ei, valitettavasti meillä ei ole hintatakuuta
  • Tuotteen hinta lyödään lukkoon tilaushetkellä. Jos tuotteen hinta on muuttunut ennen kuin tuote on lähetetty, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voimme arvioida tapauskohtaisesti, onko hintaa mahdollista muuttaa.
  • Yksityisasiakkaat voivat käyttää peruutusoikeuttaan ja tilata tuotteen uudelleen päivitettyyn hintaan.
  • Valitettavasti emme voi ilmoittaa, mitkä tuotteet tulevat tarjoukseen. Viikonlopputarjoukset julkistetaan perjantai-iltapäivisin. Proshopin uutiskirjeen tilaajat saavat sähköpostiinsa valittuja paloja viikonlopun tarjouksista.
  • Kyllä voit, jos lähetät kopion tullipapereista sekä tilitietosi osoitteeseen: [email protected]
• Kyllä, demotuotteilla on sama takuu ja peruuttamisoikeus kuin uusilla tuotteilla.
• Proshopin demotuotteet ovat hyviä tarjouksia tuotteista, jotka ovat asiakaspalautuksia, korjattuja tuotteita tai tuotteita, joiden alkuperäinen paketti on hävinnyt. 

• Demotuotteemme on testattu ja ne toimivat, mutta alkuperäinen pakkaus ja lisävarusteet, jotka eivät vaikuta tuotteen toimintaan, saattavat puuttua. Akku tai laturi, jotka ovat tarpeellisia tuotteen toimimiseen, sisältyvät demotuotteeseen.

• Ei ole mahdollista tilata useampaa, kuin meillä on varastossa. 

• Peruuttamisoikeus ja tuotteiden takuu on ihan samoin kuin uusilla tuotteilla.

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Soita meille: +358 (0) 9 4245 4545

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]