Apua

Kuljetus & Toimitus

Proshop kundenservice

  • Voit seurata pakettiasi seurantakoodilla. Seurantakoodi päivittyy vasta kun paketti skannataan Suomessa. Tähän menee yleensä 2-3 arkipäivää. Seurantakoodi toimii PostNordin seurannassa.
  • Erityisen kiireisinä aikoina, kuten Black Friday, voi toimituksissa olla viiveitä.
  • Jos paketti ei ole saapunut odotetussa ajassa, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Näkyvissä vahingoissa sinun TÄYTYY reklamoida Proshopin asiakaspalveluun 24 tunnin sisällä puhelimitse numeroon +358 9 4245 4545 tai sähköpostitse kuvien kera: [email protected].
  • Näkymättömissä vahingoissa sinun TÄYTYY reklamoida Proshopin asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti tai viimeistään 5 vuorokauden sisällä puhelimitse numeroon +358 9 4245 4545 tai sähköpostitse: [email protected]
Ilmoittaessasi postivahingosta on erittäin tärkeää, että saamme kunnollisen dokumentoinnin eli hyvät kuvat vahingosta. Katso lisää tietoa oppaastamme täältä: https://www.proshop.fi/Vahingoittunut-laehetys  
  • Voit tarkistaa tilaustesi tilan asiakastililtäsi. Voit kirjautua asiakastilillesi oikeasta kulmasta: ”Kirjaudu” (Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä.) 
  • Kyllä. On mahdollista jakaa tilaus niin, että toimitamme useammassa erässä. Ole hyvä ja ota yhteyttä puh: +358 9 4245 4545. Huomaa, että jokainen jälkitoimitus on oma tilauksensa, josta veloitetaan postikulut. Huomaa myös, että saat maksulinkin tästä uudesta tilauksesta.
  • Toimitamme Ahvenanmaalle. 
  • Toimituskuluihin tulee saarilisä.  
  • Kyllä voit, jos lähetät kopion tullipapereista sekä tilitietosi osoitteeseen: [email protected]

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Soita meille: +358 (0) 9 4245 4545

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]