Apua

Reklamaatiot / Takuu

  • Yksityisasiakkailla on 24 kk takuu tuotteille. Yritysasiakkailla takuu tuotteille on 12 kk. Jos takuu on voimassa ja vika kuuluu takuun piiriin, voit tehdä reklamaation.
  • Luo reklamaatiotapaus klikkaamalla tästä
  • Jos kyseessä on postivahinko, ilmoita meille siitä heti puh. +358 9 4245 4545 tai [email protected] ja dokumentoi vahinko: https://www.proshop.fi/Vahingoittunut-laehetys
Kun luot reklamaatiotapauksen, pyydämme sinulta kuvausta virheestä. Tässä lyhyt selitys siitä, miten täytät eri kentät:
  • Toistuuko virhe satunnaisesti?
    • Jos koet, että virhe ei ole pysyvä, vaan toistuu satunnaisesti, vastaa "kyllä". Jos virhe ilmenee koko ajan, vastaa "ei" ja jos olet epävarma, vastaa "en tiedä".
  • Virhekuvaus:
    • Kuvaile lyhyesti, mikä virhe on ja miten saamme sen esiin.
    • Jos virhe esiintyy satunnaisesti, on tärkeää, että kerrot, kuinka usein se tapahtuu.
    • Jos mahdollista, ole hyvä ja linkitä video tai kuva virheestä.
  • Sarjanumero (S/N) / IMEI-numero:
    • Jos tuotteessasi on sarjanumero (S/N) tai IMEI-numero kirjoita se tähän.
  • Mahdollinen salasala kirjautumiseen:
    • Jos lähetät tietokoneen, tabletin, puhelimen tai jonkin muun laitteen, missä on salasanasuojaus, tarvitsemme salasanasi pystyäksemme käsittelemään reklamaatiosi.
  • Onko tuote kokonainen? 
    • Tarvitsemme mieluiten koko tuotteen eli myös kaikki tuotteen mukana tulleet tarvikkeet ja lisävarusteet, koska se helpottaa reklamaation käsittelyä - ja jos reklamaatio hyväksytään, se helpottaa tuotteen vaihtamista tai maksun palautusta.
    • Vastaa ”kyllä”, jos lähetät kaikki osat, "en tiedä", jos et ole varma ja "ei", jos et lähetä tuotteen kaikkia osia.
  • Onko sinulla huomautettavaa reklamaatiotapauksesi käsittelyä varten?
    • Tähän voit kirjoittaa esimerkiksi oman asiakasnumerosi, jos et ole tuotteen alkuperäinen ostaja.
  • Löydät reklamaationtapauksesi tilan asiakastililtäsi. Pääset sinne tästä. Saat aina sähköpostia, kun tapauksesi päivittyy.
  • Palautuspakettien saapuminen meille kestää yleensä noin 7 arkipäivää, minkä jälkeen ne käsitellään saapumisjärjestyksessä. Saat sähköpostia, kun tapaustasi aletaan käsittelemään.
  • Valitettavasti et voi. Mahdollisuus on vain Aarhusissa, missä voi tulla käymään henkilökohtaisesti teknisen osaston aukioloaikana.
  • Useimmat tapaukset ovat valmiita 14 päivän sisällä, mutta käsittelyaika voi olla jopa 30 päivää.
  • Huomaa, että palautuspakettien saapuminen meille kestää yleensä noin 7 arkipäivää

Olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää:

Soita meille: +358 (0) 9 4245 4545

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]

Proshop yritysasiakkaat:
[email protected]