Kun luot reklamaatiotapauksen, pyydämme sinulta kuvausta virheestä. Tässä lyhyt selitys siitä, miten täytät eri kentät:
- Toistuuko virhe satunnaisesti?
- Jos koet, että virhe ei ole pysyvä, vaan toistuu satunnaisesti, vastaa "kyllä". Jos virhe ilmenee koko ajan, vastaa "ei" ja jos olet epävarma, vastaa "en tiedä".
- Virhekuvaus:
- Kuvaile lyhyesti, mikä virhe on ja miten saamme sen esiin.
- Jos virhe esiintyy satunnaisesti, on tärkeää, että kerrot, kuinka usein se tapahtuu.
- Jos mahdollista, ole hyvä ja linkitä video tai kuva virheestä.
- Sarjanumero (S/N) / IMEI-numero:
- Jos tuotteessasi on sarjanumero (S/N) tai IMEI-numero kirjoita se tähän.
- Mahdollinen salasala kirjautumiseen:
- Jos lähetät tietokoneen, tabletin, puhelimen tai jonkin muun laitteen, missä on salasanasuojaus, tarvitsemme salasanasi pystyäksemme käsittelemään reklamaatiosi.
- Onko tuote kokonainen?
- Tarvitsemme mieluiten koko tuotteen eli myös kaikki tuotteen mukana tulleet tarvikkeet ja lisävarusteet, koska se helpottaa reklamaation käsittelyä - ja jos reklamaatio hyväksytään, se helpottaa tuotteen vaihtamista tai maksun palautusta.
- Vastaa ”kyllä”, jos lähetät kaikki osat, "en tiedä", jos et ole varma ja "ei", jos et lähetä tuotteen kaikkia osia.
- Onko sinulla huomautettavaa reklamaatiotapauksesi käsittelyä varten?
- Tähän voit kirjoittaa esimerkiksi oman asiakasnumerosi, jos et ole tuotteen alkuperäinen ostaja.